The gown

Idag letade jag klänning till bröllop. Jag frågade både mor, moster och vänner vad det skulle va för skitklänning till en sån här tillställning. Alla svarade i symbios, inte för uppklätt, inte långklänning och gärna nått sött sommrigt blommigt. Fan tänkte jag och provade fler blommiga bög-klänningar än det finns idioter i Vallentuna, and believe me folks, that's a lot! Efter typ 500 klänningar, tre skavsårsblåsor och en jävla påse beslutsångest tog jag en marinblå kreation med ena axeln bar. Lagom sexy, lagom slutty, lagom tråkig och lagomt jävla O-BLOMMIG. Kommer jag va en underdog på bröllopet nu? Nej, ja kommer va coolare än alla medelålders klimakteriekossor samt läcker nog att kunna ligga med den stackars garderobiären pga ren tristess. Vad skojj det ska bli med bröllop!

PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0