Sommaren ligger i lukten?

Klockan är efter stängning. Det har redan börjat ljusna och fåglarna kvittrar. I taxin är hon lite för full. Öppnar rutan och låter den ljumma luften strömma in över sitt fräkniga ansikte. Utanför har lukten av sommar slagit sig till ro och världen är grönare än hon minns den. Telefonen plingar till av sms. Den varma känslan i magen. Ramlar ut ur en bil som kostade mer än de där skorna med skyhöga klackar. Halvskuttar gatan fram med hjärtat bultande av vemodig kärlek. Han hoppar fram bakom en buske och kastar sig på henne. Hon tjuter till av skräckblandad förtjusning och kastar sig i hans varma trygga famn. De flätar samman händerna och snurrar ned för den sluttande vägen. Läppar som möts och händer som bara inte kan vara ifrån varandra fastän de borde. Hon borde verkligen inte. Jag älskar dig jag älskar dig jag älskar dig säger han. Han säger så ofta. Fast bara när han är full. Hon skrattar bort det hela och virvlar in på gatan med det långa håret i trassliga knutar. Hör du inte vad jag säger ropar han och omfamnar henne hårt. Han håller i länge. Hon vill aldrig att han ska släppa. Säg inte sådär när du inte menar det viskar hon mot hans bröst. Han stryker henne över håret. Just nu menar jag det verkligen, just nu älskar jag dig...



PEACE


Kommentarer
Postat av: Lilla Anna

ursäkta men är det där den officiella versionen av vad som hände efter att du drog från mig i lördags? hahaha!

2009-05-12 @ 10:11:03
Postat av: The one and only!

ABOO, syrran!

Fett djupt/tungt!

2009-05-12 @ 18:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0