Happy up here

Helgen fläskade på med massa sköna aktiviteter och events och blev fet som fan. Mer umgänge och mindre sömn åt folket säger jag bara. Röyksopp min nya drog har langat soundtrack fredag lördag söndag och I just can't get it out of my head som Kylie hade uttryckt sig. Idag släpptes Brittanplåtarna, och my oh my, är det inte lite väl dyrt att punga upp 695 för de billigaste platserna högst upp vid taket? Jag är ju som sagt sugen på halvnaken show med het-brit men samtidigt inte taggad på att inte se nått, men hey man kan ju alltid slänga upp stora plånboken och köpa de biljetterna längst ner vid scenen för 4500 loppor. BILLIGT?! Som tur är är jag faktiskt inte hemma den 13 Juli så jag behöver dessvärre inte fundera med över dilemmat.



PEACE


Kommentarer
Postat av: segon

Haha Frida imponerande att du ens tänkte på vad det kostade ;)

2009-05-12 @ 09:26:33
Postat av: fridaP

fan.. DET AR TYP VART DET! dilemma pa mig.

2009-05-12 @ 09:34:02
URL: http://sprutorgasm.blogg.se/
Postat av: Ballerina

Jag ska gå!! Weeehoooo...och för 870 spänn ska vi fasen få se fittan på henne...som frugan sa...(nu funderara jag på så här i skrivande stund om det där låter lite väl magstarkt att skriva på nätet? du får välja skälv om du vill publicera kommentaren) <3

2009-05-12 @ 22:32:06
URL: http://josefinaballerina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0