Welcome to pukevillage

De senaste dygnen har varit som de flesta andra, ni vet, lata dagar med la famillia pa paradisstrander, inget tid & rum what so ever, natter fyllda med vilda fester nattbad och vackra soluppgangar, forutom for en sak. Puke came to town. Lillsiz J och var roomie FridaP har legat deckade som tva grasalar och spytt som aldrig forr. Jag och A-Dawg har forsokt halla oss undan sa gott det gar, men sen lugnade min kara mor mig med att det antagligen var matforgiftning och inte vinterkraket som hade flugit thai Air till Koh Tao.

Jag har fatt ata upp min alder i stora sackar idag, da jag hittils under resan inte varit speciellt dageneftersjuk en enda morgon. Men idag slog det till. Visst snart 23 ar val ingen alder pa en hast men vafan, man blir ju klenare och klenare. Dock var det lugna puckar, jag och A-Dawg slaggade pa stranden och badade tills vara nyllen hade skrumpnat ihop till enorma russin!

Imorgon blir sista dagen pa Koh Tao, och jag grater inombords. Vad som skulle vara tva dagar blev till en och en halv vecka men nu maste kosan styras vidare. Vi moter upp varldens basta Lauren & Lisa pa Koh Phangan och the party must go on. Men det ar mer an vemodigt att lamna alla underbara hombres...

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0