Värk

Jag har ingenting att säga till mitt försvar. Jag har kunnat skrivit var dag sedan det bar av till Åre men tiden och orken har trytit. Nu skriver jag. Hej hej hallå. Jag e sjuk, det värker överallt. BLÄ.

Jag ålar runt i sängen och luktar. Jag luktar linement för cp-ryggen, tur att NaprapatGöran ska smeka upp mig på fredag. mina kläder luktar pannkaks-os från misslyckat frukostförsök, genomsnittstjockleken på pannkisarna va väl ett par centimeter. Det luktar pojke i min säng, lite ovant det medges, men för första gången på länge helt okej...

En fin helg med fina du och du och du. Jag saknar allt & ingenting. Snart åker vi...



PEACE


Kommentarer
Postat av: alx

åh krya på sig

!

2009-03-02 @ 14:35:33
Postat av: Ballerina

Luktar pojke i sängen? För det första låter det snuskigt...för det andra..vem är pojken som lämnat sin odör efter sig?

2009-03-02 @ 18:30:30
URL: http://josefinaballerina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0