Vad jag bryr mig om nu, är att från samma säng lyssna till samma regn..

Jag tar tillbaka allt jag någonsin sagt om mannen myten legenden. Jag ångrar mig. Förr förstod jag inte. Nu gör jag det. Att man ska vara så nedrans envis ibland. Det har tagit långt tid. Men nu är han här för att stanna. Som en revolt 1, 2 & 3. Rakt in i mitt arma ungdomshjärta...



Ett extra "förlåtjaedumihuvudetsomintelyssnarförståtänkersen" till kusin Marie, sockerALX, finfinaAGG. Förlåt för att jag inte gav honom en chans. Men nu är jag fast. Föralltidevigthelatiden!

Jag är kär i en ängel..

PEACE


Kommentarer
Postat av: Agnetski den gyllene Qvick

Åh FROO! Du är fantastisk <3

2009-03-10 @ 13:11:01
URL: http://dinmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0