Nynyny

Idag tröttnade jag på att vänta. Jag tröttnade på att jämföra. Jag tröttnade på att vara en velande jävel och plockade ut en ny lur hos telenor. Ja ni hörde mig, TELENOR. Jag vet att al inte blir lycklig i hjertat av telenor, att de tydligen är dyrt att ringa mig. Tuff luck, jag får väl ringa mina vänner istället. Skit samma, det jag egentligen skulle komma till var att när ja väl köpt ny lur och satt in mitt gamla minneskort från motorolan (som levde för en lång lång tid sen) så hittade jag massa skojjsiga bilder. Jag funderar på att fejjsboka upp skiten, det vore skoj. Jag tror dock inte att alla som är med på bilderna skulle uppskatta det :)

Här kommer en kunglig bild från Vallentuna C parkering iaf. MUMS!



PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0