Kraaaeftski

Mjao alla glada svenska katter. Det e jobbigt att va i Thailand, inga katter forstar mina laten, inte ens om ja mjaouar pa engelska eftersom dom knappt lar sig engelska har heller! I ovrigt e jag rood som en riktig kraftjavel, och glad som en liten thai-katt som precis atit leftovers fran en soptunna! Vi hangr sonder med Lauren och Lisa, vara nya vanner fran London. Det e bra, dom e coola vilket leder till att vi ser lite coolare ut an vi egentligen ar, ungefar som Joels tips och trix. Jag ar inte jatteimpad av Koh Samui, de e lite Ibiza kansla over det men vi har haft de naaaz anda. Vi har lekt Lost i djungeln och klattrat i berg, de va pain hela vagen upp, ja e numera dodligt radd for hojder.

Imorgon blir det Koh Tao for lite serious chillin och solande. Vi hoppas pa farskt kott i form av lillasiztah flajgel som landar i bangkok om ett par timmar. Sedan blir det Phiphi och Koh Phangnan before Bangkok som ar var final destination. Det finns massa slemmiga typer som borde fa kuken avcuttad, som tur e har Lisas stalker thaiboi Mowgli lart oss hur man sager javla elefantskalle, som bestyder att personen i fraga man sager det till har liten kuk. Tack Mowgli.

Sen forra inlagget skrevs har allt hunnit sjunka in, nu e jag inte langre mrs angest utan mer mrs chillin. Det e good. Nu ska jag leta efter mina skor pa stranden. Miiiiph. Ni aer alla saknade, believe me!

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0