KarlekKarlekKarlek

Jag vill aldrig lammna Koh Tao, varldens underbarast o. Ett liv fyllt med chillin' partying, good food, den underbara familjen vi har bildat med mamma pappa barn och farbroder och den vackraste miljon. Cheesy, jag vet, men hur kan man inte alska det?

Igar var det brutal thaibox med la famillia och anhangare och det va underbart. Lite tumult i mitten av kvallen men en underbar natt. Vi bor vagg i vagg med le internetcafe sa det e bra att chilla pa :)

Numera anvander jag en specialkram fran apoteket till mitt enorma sar till rygg, de e sjukt! Imorgon ska jag get it done, den fina hemlighetisn, miiiiiph. Snart ska ni fa veta ivriga froodielasare (dvs typ Fina och Alx som ar dom anda som laser froodie.blogg.se!)

Ikvall lammnar vi strandens partynatter och byter det mot djungelmiljo. Kommer bli harligt. Time to go, middag om en timma, fyra ladies som ska duscha, valja klader och lagga pa sina nyllen. Tror knappt vi hinner...

PEACE

Kommentarer
Postat av: segon

Frida jag är faktiskt inne på din blogg tre gånger om dagen i hopp om nya inlägg!

2009-03-27 @ 13:11:06
Postat av: Lisa Jiiiii

nädu jag är minsann en trogen läsare ;)

2009-03-27 @ 23:46:01
URL: http://required.blogg.se/
Postat av: Jessica

:(

2009-03-29 @ 17:59:31
URL: http://jeccica.blogg.se/
Postat av: Ballen

Segon är bättre än mig...men tävlingsmänniska som jag är ska jag fasiken gå in fyra gånger om dagen.

2009-03-31 @ 11:38:04
URL: http://josefinaballerina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0