I've finally found what I'm lookin for

Efter en smutsig javla vecka pa varldens i sarklass samsta o koh samui (jag forstar inte for fem ore hur nagan nagonsin kan pasta annat) sa har vi antligen hittar our thaang. KOH TAO. Det ar fuckin paradise indeed och livet guppar runt som en boat upon the nile. Vi kom igar och har redan hunnit med late nate partying, awesome dinner, schteek, nya friendos, man man man i klasar. Det e helt sjukt, koh tao till skillnad fran smuts-samui, borde kallas the island of mr mcdreamy men. Alla ar hunkiga dykarman, ibland ljuger vi och sager att vi e hunkiga dykarkvinnor. Jag tror inte att de funkar..

Nu ar lammis-Anna har och joinar ocksa, det e skont med lite drag. Ikvall aer det nog relalalaxxa, aven fast jag som gammal i gejmet skulle kunna party all night every night (hahaha eeeh nej?). Idag fick jag oreos av Jennijjje, da blev ja glad :)

PEACE

Kommentarer
Postat av: Ballen

Ååååååhhhhhh Koh Tao i mitt hjärta!! Bli inte förvånad om jag en morgon står där på stranden för att ligga skavfötters med dig i en hängmatta...jag vill!

2009-03-26 @ 10:25:41
URL: http://josefinaballerina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0