Happy camper campin' in on a Friday

Trots sjukadommen plockade jag upp underbara sistah'z Flajgel för lite täbban häng. Det blev ett par löparpjucks till middlesistah' en bikini till lillsistah' och en macka för bigsistah'. Fair and square. Åh glatt besked också att lillasyster möter upp på en tropisk ö den 23e, ska smaka det, CRABgaaaal :)

På kvällen mös vi allt till det med romantic dinner för tre, några pavor vin och djupa samtal om allt och inget. Herregud va länge sen en fredag serverades hemma, helstekt med goda vänner och med en såssymfoni av bra musik till. Detta hände ikväll. Jag, Jen & Dan flödade runt i mitt vardagsrum till toner av the ark for old times sake och talade minnen, framtid och ansvar. Välbefinnandet stod vid min sida hela kvällen och har nu gosat ner sig i min säng och väntar ivrigt på att omfammna mig i natten. Sweet.



PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0