En kväll i gangstah'ville

Vill ha en gangsterbrud, inget stek, ingen barnlek
Rånar gamla polare från förr som svek.
Farlig men härlig, het men aldrig besvärlig
bär är en pistol och i sängen är hon bäst, ärligt.

Hon e så snygg, fan du kan bara gissa
Sippar på en öl, rullar upp en rizla.
Hon har charm, fintar alltid lagens arm
Glider in på bion om polisen får ett larm.
Vi bär Carrhart och läder, skiter i alla väder
På alla hjärtans dag är vi ute och gör räder.
Ingen att skylla på hon skäms inte ändå
När vi har sex är det mitt namn hon skriker så...

Inte stroppig men inte heller loppig
Latjar med knivar på kvällen med min hottie
Den här går ut till alla gangstertjejer
Ge mig en ghettobrud skiter i vad alla säger

Ge mig gangsterbrud
En gangsterbrud
Behöver gangsterbrud, yo
En gangsterbrud
Vill dansa gangsterboogie med min gangsterbrud
Behöver gangsterbrud
Vill ha en gansterbrud
Hon vill partaja med polare och dricka bärs
Häller ut lite för de som sjungit sin sista vers.
Inget skämt, det här e sånt som hänt
Hon går ut och köper vapen som present.



Sjuka grejjer utspelade sig natten mellan den 14 & 15 mars..

PEACE


Kommentarer
Postat av: Anna

I need a banditqueen, a banditqueen..

2009-03-15 @ 12:06:22
Postat av: j

Resfeber!!

2009-03-15 @ 13:30:11
Postat av: Alexandra

FBI ringde, de ville ha med dig mig & Stina på sitt kommande projekt. Snippor i sten som kastas på folks bilrutor. Vad sägs?



Föressten så får du ha en bra jävla resjävel kära du. Sola en massa åt mig och gotta dig åt att min färg praktiskt taget har runnit bort. PUSSPUSSPUSS <3

2009-03-16 @ 00:26:26
URL: http://sockeeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0