Tillbaka-kaka

Pajheten i min kropp är total. Att inte sova när man e en gammal kvinna och sen sitta i möte med gammla kvinnor hela dagen är inte att rekomendera. Såhär i efterhand så undrar man alltid varför man tänkte med the backside of the body kvällen innan man ska jobba. Men i det här fallet var det så värt det. Stissigheten steg mig över huvudet igår kväll efter jag hade pysslat i  garderoben (ja jag vet att ni e trötta på att höra om den, så imorgon ska jag langa pics istället!) och som en räddande sankt bernhardshund med rom runt halsen kom han skuttande till mig. Vi tog en galet lång refreshing walk runt hela V-town och chillade sönder i Mylittleponnyrummet. The soul var tillfredställd men det va inte mitt nylle imorse när ja skulle upp, men lite wünderfullness måste ju alltid vägas upp med lika delar pieness right?

Som om inte detta vore nog ska jag nu jobba vidare, förhoppningsvis klar vid halv tio, mjääääk.
Åh det enda som är bra med kvällen e att nytt gossipgiiiiiirl avsnitt e out! MUMS!



future husband..

PEACE

Kommentarer
Postat av: Sixten!

FROOOOO! Du kommer dööööödyrka min nya header på min asgayiga blogg! DU borde kolla in den! (tänkte lite på dig när jag gjorde headern!)

2009-01-20 @ 23:28:03
URL: http://frokenannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0