Tiderna förändras och vi med dom..

Hela min kropp laggar sönder efter noll timmars sömn inatt typ, och trots detta var ja dum i huvudet och gick inte och la mig när ja kom hem från shoppingspreaden med mor min. Fanfanfan. Nu ska ja dra om en timme och hur fan ska man hinna sova på en timme? Damn, ja får helt enkelt hålla hela vägen in i mål, dvs imorgonbitti. MJAO vad trött tjej. Blir galen på manliga vänner som inte langar det dom borde, trodde hela "hejjaggårinian"-modet var överstökat vid 22 års ålder men tydligen inte. Lite bitter måste jag ju få vara, har ju varit glad och pepp hela 2009 ;P



PEACE


Kommentarer
Postat av: alx

2009-01-05 @ 18:16:00
URL: http://froodie.blogg.se/
Postat av: alx

alexandra ska banne mig vara glad och pepp hela 2009

2009-01-05 @ 18:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0