The evil twin..

När jag var liten bodde jag (eller bor fortfarande, förnedrande nog) i ett område. Där bodde jag. Det var inte bara jag som bodde där. Det var "LillJennie" också. LillJennie ville alltid ha en tvilling. Hennes odugliga avskrap till lillasyster dög liksom inte. Ibland brukade LillJennie och Sarah leka tvillingar. Det var LillJennies absoluta favoritlek, efter barnhemsbarn såklart (Den leken lekte hon med mig och "StorJennie")! Ibland ville en annan flicka vara med när LillJennie och Sarah lekte tvillingar. Då var LillJennie och Sarah tvungna att utöka leken till trillingar. Det var inte alls lika kul. 

Nu för tiden är LillJennie inte så liten längre!



Stor i sinne, brun inne, KRAM LillJennie...

PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0