...stora glas och cigaretter

En trött tjej idag, trots mycket vuxet beteende i helgen. Vad sägs om Wallander och gurkstavar till exempel? Idag var mina gollekonfs ännu sötare än vanligt och ja längtar lite till Å-räv faktiskt, även om jag måste erkänna att det är bra mycket mer frestande med trysil och A-Luuv. Min body är galet mörbultad för tillfället och ja vet inte riktigt varför, eller vad jag utövat, reminder anyone?

Det känns överlag som det mesta flyter men det är ändå lite trist hela den här "nocalling-epedemin". Vissa kanske har sina själ att vara unreachable men andra förstår jag mig inte på? Jag kan lika gärna slänga min lur till kattungarna på skansen, dom lär ju ha mer nytta av den än mig in times like theese. Nu ska jag sluta whina. Ska nog sova eller nått annat lika breathtakin' :)



PEACE
♥ 

Kommentarer
Postat av: agnes

åräv? aluuv? :o hjälp.

2009-01-13 @ 14:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0