Put on your shiny armour luv

Det är morgonsol som strömmar in genom gardinerna i mylittlepony-rummet. Vaknar av att telefonen ringer, rycker till först men hör sedan att det är fel ringsignal. Kollega är hemma från NY och is dying to meet mig (snarare av praktiska skäl än av emotionella). Sms-signalen väcker mig ur dagdrömmen, gaaah?! Nej. Inte det heller. Bara gammal vän som inte har mycket utrymme längre. Det är så urbota dumt att det ska vara såhär? Och idag känner jag med hjärnan istället för hjärtat. Igår var jag rädd för mig själv, idag är jag logiken själv. Ett tag till i alla fall. Det är morgonsol som strömmar in genom gardinerna i mylittlepony-rummet...



PEACE


Kommentarer
Postat av: alx

åh my littel ponnyrummet

2009-01-14 @ 22:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0