PMS

Haha, jag skrattar åt mig själv. Sjukt bergådalbanehumör igårkväll. Tror ja bölade typ 5 gånger. Och det var varken åt världsproblem eller dödsfall. Här kommer några exempel på scenarion då jag absolut tyckte att det var nödvändigt att shead a tear last night...

- När Lauren & Heidi för första gången kommer in i sin lägenhet i "The Hills"
- När tjejen i nån jävla serie på tv nästan hoppade från en byggnad.
- När två fula amerikanare sa ja till varandra i kyrkan på AFV.
- När jag tappade avocado-halvan uppåner på golvet.
- När jag nästan halkade på hemvägen.

Det känns jävligt stabilt. Nu ska jag strax jobba, vinterkonfirmanderna som jag inte träffat på mycket länge ska få umgås med mig heeeela eftermiddan, lyllos dom! (Idag har ja bara gråtit en gång, det var när en söt unge i kyrkan sa att ja hade fina kläder på mig, YES!)

PEACE

Kommentarer
Postat av: Ballerina

Oj oj oj va jag förstår dig. Du kan ju tänka dig vattenspridaren när jag tappade min macka...<3

2009-01-11 @ 18:49:49
URL: http://josefinaballerina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0