Mest haxx on tha planet

Ibland är man dummare än tåget. Det var jag tydligen nu. Min käre kompanjon JocoLoco skulle hjälpa mig att printscreena med MaciE, och förklarade utförligt. Jag försökte, försökte och försökte, men INGENTING funkade. Tillslut tröttnade jag på att Jock va dum i huvudet och förklarade fel. Slutligen frågade han helt seriöst, "-Men Frida, vet du hur knapparna ser ut eller?" Shiit alltså tänkte jag, e han dum i huvudet, tills en blixt slog ner i min lilla lilla reptilhjärna. Shift är tydligen inte den långa knappen längst ner i mitten på tangentbordet. När man inte ser skillnad på shiftknappen och mellanslaget så kanske det är dags att lägga ner bloggen? 



PEACE


Kommentarer
Postat av: stina

hola. jag vet hur det känns att känna sig dum. jag har gjort det ända sen jag fick min MacBärbar. nu skall här tas en carlos!

2009-01-28 @ 10:55:32
Postat av: Fiiiniiiiii <3

Hahahahahahahaha! Fy fan va jag känner igen mig :P och förresten vilken knapp ÄR shift dårå?? ;)

2009-01-28 @ 11:38:29
URL: http://josefinaballerina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0