Like sand through the hourglass, so are the days of our life


3:50pm
Frida

ja googlade precis jackssonville

det ligger i alabama =(

3:51pm
Jennie

hahahahahahahahaha

NOOOOO!

3:51pm
Frida

damn'

låter inte alls lika bra

3:51pm
Jennie

fuck, jag älskade o bara säga "jacksonville, tennsessee"

3:52pm
Frida

jaa

3:52pm
Frida

men vafan skit samma vi gör de ändå :)

3:54pm
Frida

det finns jacksonville's i arkansas, florida och Illinois också

3:54pm
Jennie

god damn

o inte kunde vi pricka nån rätt

3:54pm
Frida

illinois e rätt sweet ifs

haha

3:55pm
Jennie

men vilka städer ligger i tennesee egenltigen?

google it

3:56pm
Frida

ååååh jaaaaa

nashville tennesee

3:56pm
Jennie

JAAAAAAAAAAAA!

de ligger skit bra i munnen

3:56pm
Frida

eller knoxville tennessee

eller clarksville

eller chattanooga

3:57pm
Jennie

de va säketrt därfötr vi sa jacksonVILLE, allt där heter ju typ ville. (*inbillar mig att vi e smarta)

3:57pm
Frida

johnny cahs

morgan freeman

3:57pm
Jennie

hahahahaha chattanooga

3:57pm
Frida

aretha franklin

3:57pm
Jennie

chattta noga

3:57pm
Frida

e från tennessee

HAHHAHA

3:59pm
Jennie

jag berätta just om den här konversationen för mina co-workers.

3:59pm
Frida

hahaha

noooo

3:59pm
Jennie

dom tycker att vi e cp

3:59pm
Jennie

haha. den här konversationen är bloggmaterial

 

 

PEACE


Kommentarer
Postat av: Jen

hahahaha! vi är förjävla roliga!!

2009-02-01 @ 09:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0