Last nite

Jag hade fredagsmys igår. Förstår ni vad jag säger? FREDAGSMYS?! Jag trodde verkligen att det var min värsta mardröm. Att äta middag med familjen, fika hos lilla farmor, se "på spåret" i soffan, och dricka öl med far min. Men hey, vet ni? Det va rätt schysst. Desto äldre och klokare jag blir, desto mer uppskattar jag det jag faktiskt har, en underbar liten familj bestående av en hyffsat skön pappa och en rätt schysst mamma. Så till alla barn där ute. Glöm inte bort hur bra ni har det! Dagens moralkaka (uuuh) utdelad.

Okej så jävla kul var det inte att löka i hemmets tysta vrå halva kvällen, men det var välbehövligt för att allstra lite energi. Efter niosnåret när övriga familjemedlemmar hade slocknat i soffan eller satt sig till rätta för att spela "harpan" på den stationära cp-datorn från 1700-talet tog jag löpet till kragsta. Det vart en lovely deeptalk prommis med good mr L och sen blev det dramadramadrama och bärs i radhus. Kvällen var fett nääzen då jag faktiskt inte alls brydde mig om fitt-crew som tyckte att de skulle ägna hela sin patetiska kväll till att trycka mig ända ner i mina fabolous golden shoes, no luck för er fuckers. Creddigt att två underbara män took my back, som riddare i shiny armours. Bra skit du där :)

PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0