KALASKUL

Gårdagen bjussade på ett flipprigt smargarsboord av roligheter. Det vankades förfest som var roligare än någonsin i Solna med massa nya sweet peep som ledde till helt oväntade diskussionsämmnen. Vi dansade runt som lunatics till Cirkusplattan, drack vin och horade oss, amazin! 

Jag har ju lite svårt att erkänna att jag gillar schlager, brukar ofta säga att jag inte gör det. Men efter en sån här galen kväll så kan man inte ljuga mer. Det blev storslagen show på Vickan med alla riktiga dängor. Dans på stolar och ingen röst kvar, mums. Lite senare under kvällen kom mr Brown Sugah och vi hoppade runt till krisskross och dirty dancing soundtracket, sjuk blandning. 

Tyvärr tappade jag bort min jacklapp vilket resulterade i ett sjuhelvetes väntande. Men det va ju tur, annars hade jag aldrig träffat Chris Martin aka Astrid Lindgren. När vi väl fått ut min jacka skuttade jag och Chrissie Norrmalmstorg runt arm i arm och åt hamburgers och skrattade så lungorna hoppade ut. Det var länge sedan jag träffade en sån uppfriskande smurfpojk, raaawr. 

Nu är jag nyvaken och pajj. Hur ska jag orka med dinner and a movie? Det blir nog müüsigt i alla fall. Miiiiph <3

PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0