Happyfeet

Åhwiii. Ibland kan man bara skutta upp ur sängen kl nio på morgonen trots att det är milkymilk över hela himlen. Vissa saker gör en gott, sånna saker borde man göra oftare. Vissa saker bara drar ner en på noll igen, de sakerna borde man strunta i...

Nu har jag makat mig en mysfrulle framför "This is England", bra skit det där. Ni vet när man verkligen inte riktigt kan sätta fingret på vad det är man är glad för, på exakt samma sätt som man ibland inte kan säga varför man e down, så känns det. Jag ser tillåme fram emot att studsa hela vägen till jobbet för att städa och skruva ihop möbler.. Jag tror bestämt att du är bra för mig. Miiiiiiiph



PEACE


Kommentarer
Postat av: agnes

vacker, helt enkelt.

2009-01-13 @ 14:37:52
Postat av: Sixten

Wooow, gillar bilden. Och, gillar dig!

2009-01-19 @ 16:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0