Fyra typer av människor

Krasst räknat så finns det fyra typer av människor i den här världen. Alla tillhör någon kategori mer eller mindre. Du kan själv inte påverka vilken kategori du hamnar i, detta påverkas endast av dina föräldrar, i spädbarnsåldern.

Normala människor, har fått jämn uppmärksamhet av sina föräldrar under de första levnadsmånaderna.
Människor med emotionella relationsstörningar, föräldrarna har varit frånvarande i uppväxten.
Överpresterande människor med hårda krav på sig själva, fått väldigt ojämn uppmärksamhet i tidig ålder.
Manodepresiva helstissiga människor, våldsamma missbrukarföräldrar som antaglien också e sjuk i huvvet.

Detta diskuterades ikväll bland 4 människor, alla passade in perfekt på en kategori, eller aa kanske inte perfekt men näst intill. Stört? Kanske. Kul? Absolut. Seriöst? Knappast. Vem är du min vän (cuz I sure know mine!)

PEACE


Kommentarer
Postat av: Hååg

Jag är nog en överpresterande, helstissig normal person

2009-01-15 @ 00:07:10
Postat av: Aggi

Åh Fridi, hur ska jag klara mig utan sådana här givande samtal i en månad? ÅH!

2009-01-15 @ 10:27:22
URL: http://dinmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0