En idé nästan lika bra som den kreativa punkten på föredragslistorna

Man borde verkligen ta vara på de stunderna som man blir sådär härligt varmimagen-happy av.
Oftast så orsakas detta tillstånd av en fin människa som gjort eller sagt nått braaigt.
Varje dag denna vecka kommer någon att bli dagens "good-one" och hammna här på bloggis
tillsammans med en liten nominering & bild på sitt söta nylle. GOOD-ONE! :)

Idag blir det en superzötiz-tjej som jag ifs oftast blir galet glad av, trots att hon är en överpresterande
liten global-warming hater. Ur hat föds kärlek agnetzki (och ja, vi vet att du hatade mig kick-off -05)
Idag har ja verkligen haft en rough day men du made it på jobbet. Tackiiiz



"-Ååååhw va söt ja e, fast ja ska bajsa i ett hål i en bergsby i norra Indien"
PUTZ!

PEACE

Kommentarer
Postat av: Aggi

Åh, du é för jävla goooo', mitt hjärtski <3 Läs om mig i Himalaya: http://blogg.aftonbladet.se/20962/



Puss puss puss lilla mys-Frida! <3

2009-01-15 @ 10:31:26
URL: http://dinmama.blogg.se/
Postat av: Sixten

kom ihåg, hon ska inte bara bajsa i ett hål, utan ligga och kräkas upp alla indianmat där också. Förövrigt kanske bajsa är ett milt ord för att ha jallamage och när stjärten leker bajsfontän. Det blir säkert en minnesvärd tid får vår allas Agneta. Det är inte alla som får göra det i tre veckor i Indialand bak' Himalayas strand. Men ack, där händer det konstiga saker ibland!

2009-01-19 @ 15:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0