En affärsidé

Jag skulle lätt vara världens bästa pojkvän. Det är sant. Ingen pojkvän i världen skulle kunna mäta sig med mig. Jag skulle vara uppmärksam och lära mig alla säregenheter min lady bär på. Jag skulle se till att hennes favoritmat alltid fanns hemma (alla vet väl att vägen till ett hjärta går genom munnen?). Jag skulle hitta på små listiga äventyr och skattjakter för henne att sysselsätta sig med om hon blev uttråkad. Jag skulle lägga söta lappar på bordet på morgonen som hon skulle se när hon vaknade. Men bäst av allt. JAG SKULLE KÖPA DE FINASTE JULKLAPPARNA/FÖDELSEDAGSPRESENTERNA. För vilken tösabit skulle tacka nej till lite milajki-halsband eller kanske ett par gorgeous heels?

Jag tror verkligen att det hela skulle kunna vara en affärsidé! Pojkvänsakuten skulle den kunna heta. Den stackars vilsna mannen skulle kunna ringa eller klicka in på en hemsida och vraka och välja mellan mina tips och tjänster. Jag skulle få sveriges pojkvänner att framstå som världshistoriens bästa, och italienska romantiska män att framstå som ett par utslitna lädersulor i jämförelse. Det här kanske redan finns? Det lär ju. Men ingen lär ju vara lika bra som jag!



PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0