Dagens fuckin' visdomsord

Ohlala, klockan är mucho som vanligt. Borde sovit long time ago, jobbande kvinna here I go. Efter ett efterlängtat GossipGaaal avsnitt med världens kanske bästa männska släpade jag hem och började datta lite. Msn-ade sönder med min gode vän L-theOWL och det va länge sen jag kände mig så hel. Vi e pretty alike han och jag. Diskuterade broken hearts, livet, förflutet och gemensamma vänner. Det va fan det bästa på länge. Jag tror vi kan lyfta varandras bördor lite emellanåt. Just keep on looking forward my friend, trots att de vi älskar inte alltid visar det... 

Imorgon ska det jobbas och springas och hängas. Pepp på kyrkbyn, kan va najs. Behöver lite lugn i tillvaron. Mjao bro's an' hoez! Ps. Gör torskminen på kort lite oftare!



PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0