Crackmonstet

En gång i månaden fördärvas jag till ett pillerknaprande jävla ap-monster. Detta fenomen har kommit mer och mer under de senaste åren, och nu e det fan förjävligt. 13 ipren, 8 alvedon och ett jävla buffébord av morfin. Jag blir tokig. Det kommer på 2 sek och försvinner inte förrän efter 3 timmar. I curse the day it was born! 

ps. som att det inte va shitty enough så går det INGET på tv. Alltså det går så lite på tv att jag kom på mig själv med att tänka "hm undra om man kanske skulle kolla på andra avenyn, det ska ju tydligen vara spännande" GAAAAAH!



PEACE


Kommentarer
Postat av: Joel

Oi! You're a drug addict ma'm? Whats up?

2009-01-15 @ 16:25:33
URL: http://strider.blogg.se/
Postat av: segon

jag gillar andra avenyn, fast antar att du inte blir förvånad över det.. :)

2009-01-15 @ 18:02:57
Postat av: Ballerina

Jag såg Andra avenyn...de va inte spännande.

2009-01-15 @ 19:37:14
URL: http://josefinaballerina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0