Wermland

Update från Å-räv, då gården i urskogen langar fetaste WLAN:et!

En grym söndag då jag inte riiiiiktigt var vän med mina nya feta racinglagg, vilket resulterade i en hel del kravlande på alla fyra i backen. En rejäl vurpa orsakade en lätt pisksnärtsskada som lade sig som ett vått täcke över min kropp. Som TUR va knäckte carlos jexxets axel i led så jag fick en helnattstripp till Östersunds sjuka för att röntga och spöa en taxichaufför. Insomnian resulterade i att vi vart tvugna att sova hela måndagen, vaken i 30 timmar å sen åka lagg är tydligen ingen bra idé. Idag blev det dock desto mer åkning. Dagen inleddes med froo vs. snowboard, en gammal klassiker som inte utövats sen tioårsåldern, och avslutades med glidig åkning med alla djuren på barnens vildmarksstig. MUMS.

Här ska det vara massa fina bilder men eftersom fittkameran laggar ur och vägrar synka MAC så sket det sig.

PEACE


Kommentarer
Postat av: j

Fridaaaaaaaaa! Jag saknar dig så sjuuukt mycket! Kom heeeeem! Jag måste prata med dig och lätta mitt lilla hjärta!

2009-02-26 @ 11:12:51
URL: http://mittlivsombloggstjarna.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0