Vad var det jag sa..

Idag ringde min vän X mig och berättade att han/hon hade glömt rena strumpor att byta med efter sitt träningspass. Illa illa blev mitt svar. Självklart hänvisade jag till mitt tidigare inlägg om tre meters varanen, stackars liten hoppas X inte dör av paranoia under dagen på sitt arbete, utkikandes efter stora läbbiga monsterödlor. Det här är anledningen till att jag rekomenderar er att läsa froodie.blogg.se MINST en gång om dagen, det är bra för magen ;)



OBS bilden är ett fotomontage...

PEACE

Kommentarer
Postat av: Banani

Ja, va skulle man ta sig till utan dig. Om varanerna bodde i sverige skulle det varit ute för mig a long time ago.

2009-02-12 @ 16:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0