Thank good it WAS friday

Gårdagen visade sig bli en riktig höjdardag i veckan, men hur ofta är fredagar inte det? Efter en sovmorgon och lite lök tog min numera gode körkortsförsedda vän jexx den vita fårrden och skjutsade mig till ghetto-berga. Där chilladen jag sönder med min partner in crime Big-A och pumpade xbox ett par timmar, ninja gaiden, sicket gayspel alltså! 

Sen blev det underbar teater skriven & regisserad av världens sötaste tjej, med världens bästa tjej i en av rollerna. Allsång, vin och mys innan det var tegeldags. Jag som är en riktig hatin'on'a'tegel-bitch blev dock mycket överraskad av den trevliga kvällen. Mötte upp sköna dudes&broads, dessvärre slutade det för en hel del i karatefylla för vissa inblandade, ibland får man ta sitt ansvar och släpa hem sina vänner (behandla andra som ni själv vill bli behandlade, right!). 

Träffade an ex boyfriend från många år tillbaka på tegel och tro't eller ej, det va riktigt trevligt faktiskt. Jag var genuint intresserad av vad han gjorde och hur han mådde och det kändes äkta från hans sida också. Ni vet när man träffar en människa som en gång i tiden har betytt mycket för en, som det gick snett med, och sedan se den människan å känna, I'm allrighty now. Det är grymt bra. Det här var nog kvällens mest oväntade och också kvällens bästa tror jag!

PEACE





Kommentarer
Postat av: Ballerina

Ses ikväll!! <3 Voff!

2009-02-08 @ 09:55:40
URL: http://josefinaballerina.blogg.se/
Postat av: Anna

okej inlägget var faktiskt förståligt! jag<tar inte tillbaka allt jag sagt (det skulle inte vara riktigt jag då). sen hade du rätt angående skorna, de var precis likadana som finas. summan av kardemumman är: du är bäst jag är sämst. For now....

2009-02-08 @ 23:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0