Skillnaden mellan pirr och nervositet

Nu sitter jag på nålar. Hela magen vänder sig ut och in och framåbak. Jag vet inte riktigt vad känslan egentligen är. Lite pirrigt, lite nervöst. Pirrig för att få se hur denna man är som ska följa mitt liv och väldigt nervös för om jag verkligen kommer tycka om honom? Det är som att prova ett par skor liksom. Man kan prova ett par skor som är rätt okej men som faktiskt inte är speciellt bekväma. Bestämmer man sig sedan för att köpa dessa skor så är det möjligt att man använder dem men jag tror inte riktigt att det gör någon nytta? Så känns det. Hur ska det gå. I eftermiddag kommer rapporten om hur han var, "The Man"...

PEACE

Kommentarer
Postat av: Banani

Oj vilken rasande fart du har när det gäller att updatera bloggen. Min dator ju som du vet paj (bokstavligen, jag använder numera en paj för att läsa din blogg) Funkar mindre bra. Jag har mac-ångest. vad kostade din? Sen undrar jag vem mannen är? Sen undrar jag vad ditt event på fejjan betyder? sen tror jag inte jag undrar nått mer just nu, men jag återkommer i så fall.

2009-02-19 @ 12:12:10
Postat av: Banani

okej nu insåg jag vem mannen är, så det behöver du inte svara på.

2009-02-19 @ 12:13:14
Postat av: aggi

Jag vill mer än gärna lyssna på Håkan och hinka rödvin i din trånga lägenhet! Mimimi, Söt-Frida <3

2009-02-19 @ 12:45:06
URL: http://dinmama.blogg.se/
Postat av: Sixten

LÄTT ATT JAG VILL JOINA :D :D :D :D :D :D

2009-02-19 @ 13:15:07
URL: http://frokenannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0