Roffe & Bindefeldt

Ikväll var ja på bijo och såg en härligt fjantig film med en härligt fjantig man. Disneyfilmen BOLT stod på schemat och från time to time så var den galet rolig, bäst var den tjocka hamstern som hette "Rhino" på engelska men som dom geniala översättarna hade döpt till "Roffe". Dock skrattade jag nästan hela filmen åt mitt sällskap som låg i fosterställning i sin biostol och fnissade som en liten flicka til the end. Manly men kan tydligen uppskatta fjantfilmer dom också :) Innan vår film började var det galapremiär för Stig Larsson filmen så det blev lite kändisspotting och självklart några snabba ord med "Bindan" (Micke Bindefeldt alltså)

Bindan: Ursäkta står ni på listan?
Jag: Ehh va?
Bindan: Ja alltså har ni fått en inbjudan?
Jag: Hm.. Måste man ha det?
A: Ursäkta henne, vi ska bara in å se en annan film som börjar om en halvtimme.
Bindan: Ja men för guds skull säg det då!

Sedan stirrade han irriterat på mig medan A-dawg knuffade in mig i foajén. Creddigare tjej får man leta efter :D

PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0