Perspektiv

Ibland behöver man lite perspektiv för att kunna se vad man står någonstans. Även fast man vet exakt hur spiralen går, ofta ner men lika gärna upp nuförtiden. Man får låtsas att myrstegen över skolgården inte alls är smärtsamma, att man i själva verket skulle kunna ta sats och skutta i enorma paraplysteg utan problem. Stanna upp och fundera, vem är det du lever för? Blir svaret dig själv har du kommit långt. Solen sken så upplyftande positivt igår, allt var brabrabra. Imorse kom en känla krypande på alla fyra och högg mig i hasorna. Jag visste inte då. Nu vet jag. En liten liten gumma som inte finns längre. Vad gör det dig, hur påverkar det livet. Det är allt. Strö lite AD på mig som bara du kan. Ska det fattas mig?



PEACE


Kommentarer
Postat av: j

oj! vad är det för djup insikt du kommit till darling?

2009-02-10 @ 14:58:11
Postat av: Ballerina

Va du är klok! På riktigt alltså!

2009-02-10 @ 15:07:17
URL: http://josefinaballerina.blogg.se/
Postat av: alx

I feel for you hun

2009-02-10 @ 15:46:10
Postat av: Anna

Word!

2009-02-12 @ 16:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0