Jag vill att du älskar mig men jag vill att du lämnar mig med

Det är sol i mylittleponnyrummet. Allt e sådär helt okej liksom. Jag kom tillåmed på mig själv med att sitta och le för mig själv när jag satte på mig mina döskallestrumpor. Vad passar bättre än dag som denna än att ge folk en chans. DÄRFÖR kära vänner, satte jag på Håkan när jag vaknade. Håkan Hellström. Jag har nämligen fixat fram lite plattor för att ge honom en fet chans. Dessvärre var edelweiss-skivan inte riiiiktigt min grej. Jag klickade runt lite och hittade en av de tre låtar som jag har lyssnat mycket på förr. Den är så fin...



"Och kunde du älska mig om jag föll i tusen bitar?
Och kan du älska mig så tjackpundarn älskar sin barndom?
Kan du älska mig som Teo Jensen älskar gitarren
Som en gammal vän?
Ja, som en gammal vän."

PEACE


Kommentarer
Postat av: agneta

jag är så stolt. så fruktansvärt stolt. du är ascool :)

2009-02-17 @ 14:21:04
URL: http://dinmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0