HAT

Irriterar mig otroligt mycket på ett fenomen såhär en månad som denna och tänkte skriva ett hatiskt inlägg om det innan bedtime, när det plötsligt slog mig. Hatade jag inte sönder på samma grej förra året? Jo det gjorde jag.. Titta om du törs! (Själva ordet "titta" skulle vara en länk men tydligen så vill fitt-blogg.se inte samarbeta för tillfället. grr. så nu skriver ja den här istället, http://froodie.blogg.se/2008/february/semlor-doden.html, synd bara att ingen av era lazy-asses kommer att titta på länken när man måste kopiera/klistra in)

ps. Det blir trångt i nya lägish då många hört av sig om spooning. Tyvärr måste jag säga att min Mac-Bärbar-Vän Stinki har förtur, det är väl ändå rätt logiskt? 

PEACE


Kommentarer
Postat av: MacStina

WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEII, självklart ståfräs har du rätt!

2009-02-05 @ 14:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0