Grattis!

Grattis till mig på följande grunder...

1. Ja, ivriga froodieläsare, jag ska flytta, på riktigt, jag ska tydligen bli VUXEN (hur fan ska detta gå?)
2. Idag var det nypremiär för frodo vs bodypump, vilket kommer resultera i att ja inte kommer kunna fixa håret eller sminka mig på tre dagar, eftersom jag inte kommer kunna lyfta armarna över midjan...
3. ...*trumvirvel*... Dagen till ära kära läsare har jag anammat den coola inne-looken i form av mittbena, hur det sen ser ut är ju inte än röstat till skyarna. Far min uttryckte sig såhär "-Vafaan har du gjort, du ser ju inte klok ut!?" Men alla andra kan ju pull-it-off så varför kan inte jag?

Här kommer en bild, som inte visar allt för mycket men ändå en liten munsbit i kanten på mitt nya hårinferno. Jag tror nog att jag är lite lik Kurt Cobain (minus sexappealen då förstås)!



PEACE


Kommentarer
Postat av: sixten

fattar du inte att det är mot världens alla lagar att skriva att man ska flytta men inte vart! JAG VILL HA EN FULLÄNDAD BESKRIVNING FROO! Oblyg jag la fram dig i min boblologoggog! hihi

2009-02-02 @ 21:09:07
URL: http://frokenannas.blogg.se/
Postat av: Minna

Froo, du kommer ha mer ont i morgon, och förmodligen ännu mer ont i övermorgon ;)

Van som jag är har jag bara ont i röfven än så länge, men imorgon kommer jag vara invalid :P

2009-02-02 @ 22:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0