För det finns inget som hiphopmusik

Trots att jag i god tid tog mitt förnuft till fånga, bestämde mig och stod fast vid mitt beslut att inte se Petter lira på fashing igår så svider det nått förbannat idag. Hur kunde jag ens prioritera bort den är min fråga? Hur jävla dum får man va liksom? Gaaah. Jag går sönder på mig själv. Det finns liksom inte i mitt Petterhjärta att strunta i Goda dagars magi live! Men nu gjorde jag mitt val, jag antar att jag får skylla mig själv. Men det känns bättre att skylla lite på nån annan. Som t ex pappa som tvingar mig att spara pengar för att han vägrar betala hela min resa! Är inte det lite småsint sånna fall.. Eller kanske på alla mina vänner som inte kedjade fast sig i mig och släpade dit mig, lite jävla friendshipmode kan ni väl bjussa på? Fyfan.. Det värsta är att det inte hjälper, eftersom jag valde själv. FAN!



PEACE


Kommentarer
Postat av: Emma

Tack ska hon ha

2009-02-20 @ 18:55:29
URL: http://goddamnit.se/stegetefter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0