Baby, I'm the worrying kind

Ibland blir ja så nervös. Inte nervös nervös, utan mest för att det förväntas av mig att vara nervös. Eller asså nej, inte så, utan mer att jag kanske borde vara nervös på nått sätt. Mest ofta för att jag tappar bort eller glömmer saker överallt. Nu ska jag nämligen på en heldags/nattutflykt och jag sitter i skräddarställning på sängen och tuggar på en penna. Har jag verkligen med mig allt? Har jag kameran? Har jag kort&leg? Smink, extra strumpbyxor och fabolous dress? Men guud, har ja verkligen lagt ner en extra tändare? Hur var det nu med extra strumpbyxor?

Det är ett intressant scenario då jag nu inte har någon vid min sida som påminner mig och plockar upp mina rester. Alla mina personliga assistenter är lediga från mig idag (och jobbar på sina riktiga jobb:S) Som nu t ex, nu kom en bra låt på ippin och jag tappade helt fokus, hur var det nu med dom där strumpisarna? Tsss.. det ska nog gå vägen. Vad är det värsta som kan hända liksom? Att jag får gå naken utan varken busskort pengar eller mobil? Då kära vänner, har jag i alla fall kameran med mig, för den har ja bannemig packat ner :D

PEACE


Kommentarer
Postat av: Ballerina

Mmm den där nervositeten känner jag varendaste helg när jag ska vara borta över hela helgen plus att jag ska både vara festfin, mjukismjuk och middagsfin...varendaste gång :P

Ikväll!!! <3 Voff!

2009-02-13 @ 12:07:02
URL: http://josefinaballerina.blogg.se/
Postat av: Elin

Glöm inte busskortet!

2009-02-13 @ 13:20:25
Postat av: Anna

om du skulle glömma nått kan du självklart få låna mina röda, håliga championbyxor och det där vita linnet (som jag fick av dig som du fått som premie av vecko revyn för tusen år sen). sen har jag även kritvitt puder...

2009-02-13 @ 13:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0