A couple of bad hair months

Ibland får man e true chock över hur ens hår har sett ut. Ända sen min vätessuproxid (hm?) transformation sommaren 07 så har mitt hår varit pretty fresh trots att det har utsats för mycket påfrestningar, men nu de senaste månaderna, har det liksom kletat ihop till en billig deg med sockervadd. Hett? Njaa inte riktigt kanske. Hittade en bild från en weekendresa innan jag färgade håret, fan va naturligt det ser ut. Inte posen då alltså utan håret. Det kanske e dags att lämna white-trash-hair-due bakom sig och göra nått annat?



Man kan verkligen tycka att det e en galet skanky bild, men då skulle ni se de andra bilderna ja rensat ur från gamla datorn, mymymy vilken soppa, det vill jag lova! 

PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0