..och nånstans mellan porr och knark tror jag att jag hittat min kant

Yesterday was a mess. Idag var inte en mess, det va bara mest. Mest bra. Vaknade upp av solsken brevid min fina blondin som låg och tittade på färjan, kan det bli bättre? Efter nån timmes fosterställning på verandan tog vi en vuxen prommenad "ner på byn" och köpte ett 139 kr's vin och en äcklig milkshake. Vi tog en sväng i butikerna som vår fina kommun har att erbjuda och hittade både det ena och andra. HAHA, nej det gjorde vi inte. Tog löpet hem och somnade i fotöljen istället.

Efter en runda på mataffärn' i typ 1 timme, ett pizza bak och snicksnack med fina friendOs är det nu dags att krypa ner. Det är ju trots allt en dag imorgon också!

//Vuxna mogna frida 22,5 år (snart är den här, den otäcka åldern...)



Bjussar på en dagen efterbild som grädden på moset, whooop!

PEACE


Kommentarer
Postat av: Ballerina

Va fin du är dagen efter!! Ses vi på fredag eller?

2009-04-27 @ 20:09:17
URL: http://josefinaballerina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0