Köper allt som inte kan köpas för pengar för pengar

Last nite blev det ett härligt återseende med en anna panna. I min hjärna hade jag en bild av att en rysk hora med oranget hår skulle kliva ut från södra station men det var inte alls så illa. All luuuv till anna's nya hairdue, den va smarrig :) Vi drog en dinner an' drinks på Bauer, och jag hade en tanke om graceland prewiew men båda våra nyllen var så trötta så det blev massa vin och häng bara. Det va en skabbig söderkärring där som spotta på bartendern, de var nog kvällens höjdpunkt. Eller nej förresten det va nog den äckliga hårdrocksmannen med koks-musche som ville ligga utanför B, med anna (eftersom att alla creaps dras till henne) men som inte ville ligga med honom tillbaka.

Är det här dagen då man går in och grabbar en Flamingo iställer för en Aussie Great White?


foto - alx

PEACE


Kommentarer
Postat av: Anna

NAJS! Jag tog en flamingo istället för hajen idag! :D Döööööe, ey! Ska vi sitta och fylla oss ihop innan Enjis skiva? :)

2009-04-24 @ 16:54:48
URL: http://frokenannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0