Grâce à toi à nouveau je respire

En lång jävla fredag, that's for sure. Vaknade alldeles för sent, inte lätt att vakna rätt när man vaknat fel de senaste 4 veckorna. Tog en promenad med mannen i mitt liv, älskade Christian, som är hemma från Sveriges baksida. Vi gjorde vårsaker som att köpa glass, sitta på verandan och prisa Robyn till skyarna.

Nu har jag varit en good hoe och helgat de äldre med ett besök. Det bjöds på räkmacka hos farmor och farfar med vän, och fan och hans moster (hur mådde dom då?) vad de kacklades. Ibland undrar jag varför man inte träffar dem oftare, man kommer antagligen ångra sig den dagen man inte kan träffas längre. Farfar va en snäll gangstah och lånade ut bilen. Nu ska jag hämta upp sötsaken och make some dinner, förhoppningsvis får jag inte spö när jag bränner maten, cuz that's what's goin to happen!

Smisk och hej, fjantig fjantig tjej :)



PEACE


Kommentarer
Postat av: fridaP

HUR MADDE DOM DA? gott att se att du ar fjantig tjej. gulligull!

2009-04-11 @ 07:41:28
URL: http://sprutorgasm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0