Cause we're strong enough together

Om sorgen blir större desto äldre man blir, slit ut mitt hjärta när jag är ung, slit ut det nu.
Trampa på det, riv i det, krossa det tusen gånger om. Gör det bara innan jag hinner bli äldre.

Om man bara har ett visst antal tårar i livet så vill jag gråta gråta gråta nu,
och inte sluta förrän jag vet att det inte kommer flera.

Om det tar hälften av den tid man har varit med någon att glömma det som gör ont,
då vill jag aldrig, aldrig träffa någon som jag riskerar att förlora...

Om jag någonsin vägrar lita på kärleken bara för att det närmaste gått sönder,
skjut mig på fläcken. För då kära vänner, då är livet förlorat...



PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0