Baby du kan hata jag gör vad jag vill

Om man ska beskriva the last nite med en jävla harang då är det helt klart:

HAHAHAHAHA!

Jag visste ju redan innan att jag skulle bli slaktad som den gamla kossan på farmen som stått förlänge och käkat hö i den sunkiga hagen, men att det skulle hända redan i dörren var ju fan ett skämt. Följande scenario utspelar sig...

Jag väser: "-Asså vafan jag är alldeles för gammal för det här"
Erik: "-Neeej då, det syns inte i alla fall!"
Vakten "-Legitimation tack"
Jag räcker fram körkortet..
Vakten stirrar på mig: "-Men vafan, är inte du för gammal för det här?"
Jag känner paniken i halsen och orden trillar ur min mun
Jag: "-Eeeeh vad gör man inte för sina småsyskon!?"

I'm officially old, och en lögnare.. Att jag sedan blev uppraggad av en 18 åring samt nästan spydde i en taxi, det är en helt annan historia.

PEACE


Kommentarer
Postat av: Aggi

Du blir aldrig för gammal för AGG!

2009-04-30 @ 21:14:17
Postat av: ENJI

HAHA liar liar pants on fire!

2009-04-30 @ 23:58:32
URL: http://enjienji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0