Tage <3

Många bloggprojekt är på G, jag tänker alltid att ja ska skriva sjukt mycket bra saker. Det största problemet är att jag inte kommer ihåg det när jag väl har tid att sätta mig och skriva. Nu kommer jag faktiskt ihåg två bra saker men har inte tid. Bra tajming <3 Men imorgon (haha trodde jag det själv, kanske snarare den närmsta veckan) kommer det två bra saker. Nr 1 = lite reklam för grymma bloggar som jag själv spenderar tid på. Nr 2 = De bästa quote'sen från ett gäng härliga låtar. BRA SKIT! Så länge bjuder jag på lite socker for tha mind iform av den nya mannen i mitt liv, TAGGEN!

           

PEACE


Kommentarer
Postat av: Segon

Åh gud vad söt!

2008-09-30 @ 08:06:48
Postat av: Karlsaan

Åhh! Det var en söt liten rackare! Var det en kusse?

2008-09-30 @ 18:02:20
Postat av: Fini

Nämen va kul har du fått barn! ja de va ju ett tag sen vi sågs...lite besviken att du inte berättat de..men förstår om de varit mycke annat :P

2008-09-30 @ 18:18:18
URL: http://josefinaballerina.blogg.se/
Postat av: ENJI

GOLLEMOLLE<3

2008-09-30 @ 19:01:14
URL: http://enjienji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0