En femårings bekännelser...

Snart är jag ännu ett år vuxnare. Trots att jag bor me två föräldrar som inte tycks förstå att jag faktiskt i alla fall försöker bli vuxen, och trots att ja e nästan yngst på jobbet så blir jag (hör och häpna) 22 år gammal den 25e September. Dessvärre så vet jag inte riktigt vad ja ska ta mig till då min mor väldigt klart och tydligt gjorde mig införstådd i att jag kunde se mig om i r**en om att få ha födelsedagsfest. Jag böjde mig då till en stillsam middag och även tillslut till ett litet ynka kafferep, men ONEJ, ja fick ingenting... Why god why? Därför tänker jag i alla fall önska mig massa dyra, ytliga, orealistiska saker av mina päron som straff. BAHA! Förresten är det ingen idé att du försöker komma ihåg min födelsedag, jag kommer ändå inte komma ihåg din (eller ens försöka komma ihåg den? JAAA, jag är lite bitter...?




• Någon form av fläskig klocka, se ovan.. (eller kanske den lila versionen av Tritoniklockan. MUMS!)



• En söt hundvalp med tillhörande accessoarer!



• En rosa laptop, helst, annars en annan (bara den är dyr och bra?) :)



• En AP-NAJS tissha från drellas.se, fett tyng, helst i största storleken så det kan bli en klänning!



• Favorithalsbandet från kyssjohanna...



• En helkroppsspegel så jag slipper hoppa upp och ner i badrummet innan ja ska gå ut. :P
(jag hade en alldeles utmärkt spegel men det var visst nån som tog sönder den...)



• En ny mobil är ju rätt najs?  mjaaooo....


TACK PÅ FÖRHAND MAMMA OCH PAPPA
(eller annan vänlig människa som köper nått dyrt och onödigt)
(ps. som vanligt är det inte tjejen i filmen som har skrivit brevet...)

PEACE


Kommentarer
Postat av: Jessica

sorry....

2008-09-11 @ 15:38:25
URL: http://jeccica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0