Wild Weekend part un

Bloggtorka över helg som vanligt. Jag vet att jag gråter rätt ofta på folk som bara skriver tråkiga saker i sin bloggar, som till exempel vad de har gjort varje dag, men efter vissa påtryckningar från omvärlden så håller jag mitt ord om en utlovad helg-resumé.

I torsdags bar det iväg på personalkonferens på den flashiga gården stensta utanför Åkersberga, vädret sög INTE röf för en gångs skull och alla var glada. Karatefyllans tid var för vissa inne under kvällen och det var en härlig syn att se vuxna bråka som fjorpor!

Fredagen var betydelselös och trist ända tills mina favorit slynstycken schtaankilajnen och min riktiga G-frend langade partymode. Jag preppade innan med Källis och min kära mor och far. Dessvärre var det ja som langade mest partymode, på roslagsbanan, i en systemetkasse. Inte mest näääz tyvärr... Ambassadeur va trångt och slemmigt, och booteycallsen haglade. När alla andra sedan var på topp drog ja på mig en rejäl bakfylla vid 02.30 snåret och kvällen slutade med sömn på bussen (vilket resulterade i utebliven avgång vid rätt station), promenad i bara strumpbyxor och en förträfflig överaskning från Mr K som var sockersöt och bjussade på löv mitt i det miserabla.

Lördagen var tage-späckad, då jag vaknade kl 10.00 utan vare sig bakfylla eller nylle, och ja drog för att pussa lillgollet tills ja knappt kunde stå på benen. Han e så söt som man kan bli, ja försöker övertyga hans kära föräldrar att han redan nu borde skolas in i modelvärlden med start på Pampers eller nått sådant. Förslaget har inte riktigt slagit rot än, men snart ska ni se!

Keept up the spirit och styrde mot Ghettoville, hem till Greven och Lotta där massa söta peeps var redigt fulla och glada. Speciellt kul var Nattiloo som ja verkligen gillar, skön tösabit, och söt-amanda som jag bara vill äta! När tillslut alla hade hånglat med alla och männen blev lite för närgångna för mitt eget bästa kom tha hero, M-dawg och langade saabåket hem. INTE illa för en highheels-skadad G som mig.

Söndagen har varit fylld av sömn, jobb, bio och ps3. Helt okej avslutning på en wild weekend.
Nu ska det bara packas och fixas sen är det dead meat från imorgon tills på torsdag. Orka..?

PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0