Un-Freaky Friday

Dagen började på le gym et le sim med sönderspringaren En to tha G, ja blev mest ägd och var tvungen att kasta benpressen i nyllet på henne genom att 4 dubbla hennes ynka höjdhopparkilon. Resterande fredageftermiddag spenderades i fitt-Sickla med ovannämd och Stinkiloo, det sög röf, jag hatar sickla och ska aldrig mer sätta min fot där!

Habbe lirade tyngt på Nova, härlig spökrunda innan, och sönderhäng med golle-peeps i mitt magical lovemakin' room. Nu är alla utslängda pga tidig YOGA-class imorgon. Jag ska insupa all andlighet jag kan lägga vantarna på för att kunna se absolutly fabolous ut på Illerns mumsiga Halloween-partajj imorgon. MJAAAA to tha OOOO!

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0