Söt-syndromet

Jag älskar konceptet Tage som framkallade så nedrans mycket söt-kommentarer så jag blir helt snurrig. Varför är det ingen som kommenterar hur söt jag är när ja lägger in bilder på mig själv? Som den här tillexempel...



För övrigt är det kefft med uppdatering hos froodie, mest för att jag har väääärldens cp-sämsta dator hemma vilket i sin tur leder till att jag inte ens orkar försöka uppdatera hemmifrån. Borde köpa en bärbar dator som jag kan ha på mitt rum, jag inbillar mig att jag skulle bli världens bloggdrottning och uppdatera minst 6 gånger om dagen om jag skaffade en... tror att det kanske är lite väl positivt tänkande dock... Men däremot kan jag bjuda på lite favoritbloggar  i länkform som uppdaterar betydligt oftare än jag och som var dag lyser upp min nattsvarta tillvaro på kontoret!

Strider - min gode vän och vapendragare Jolimoli som skriver
och funderar kring olika intressanta ämnen
Enji - en gammal goding i mina bloggfavoriter som
tamefan aldrig slår fel, en riktigt G!
A&J - mina två favoritsystrar tar upp kampen om bloggsveriges
förstaplats på ett mycket underhållande sätt!


Håll till godo gott folk!
PEACE

Kommentarer
Postat av: Fiinii

Okej Frida..jag hade tänkt att skriva att du är söt på kortet. MEN nu när jag ser att min blogg inte är med bland dina favoriter blir jag väldigt ledsen...men! Framförallt blir jag besviken. Vi får se i framtiden om vi kan behålla vår vänskap. Just nu hänger den löst....;P

2008-10-08 @ 11:43:39
URL: http://josefinaballerina.blogg.se/
Postat av: Alla drar Qvick-skämt om mig

ÅÅÅH vilken söt liten LiiiIiIiPpiZzzZaner-flicka! Känns som att hon har koll på det där med hur riktiga G's spelar (här på gården).

2008-10-09 @ 13:31:51
URL: http://dinmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0